8 Lucifer 27.06.2011, 03:04:41Boarding pass jsem dostal přímo při odbavení, ale musel jsem nejdřív vyplnit něco na tom stojanu. Momentálně v tom mám guláš. Letenku jsem dostal emailem a vytiskl jsi ji na kvalitní tiskárně menší velikosti, než je šatník. O něčem dalším tam nebyla řeč. Když jsem se ptal kolegů, co budu potřebovat při odbavení, dostal jsem odpověď, že buď bude stačit pas nebo k tomu ještě vytisknutá elektronická letenka. O nějakém stojanu řeč nebyla. Před dvěma roky to neexistovalo, ale teď jsem to viděl i na CDG. Zřejmě to zavedli nedávno a někteří kolegové, kteří se chystají na další konference, budou možná překvapeni. Mě na tom překvapilo především to, že po mně při přeletu uvnitř EU ten stojan chtěl stejné informace, jaké jsem si už vyřídil přes ESTA do USA. Když jsem přistál v Chicagu, tak jim to stačilo.
Co mě na tom nejvíc kaká, však je, jak v tom narostla buzerace. Jsem zákazník, který si to všechno zaplatil a vyřídil přes internet, a stálo to nějaký ten čas, a oni mě pak buzerovali na letišti s jakousi nesmyslnou stupiditou. Na tohle se ještě asi podrobněji podívám.
Další průser je, že mi do Chicaga nedorazil malý kufřík, který jsem si nechal odbavit, protože jsem si myslel, že mi na palubu a noční blomání po CDG bude bohatě stačit dlouhý tubus s posterem a jedno příruční zavazadlo s notebookem. Air France po tom momentálně pátrá. Jestli to ale podělali už v Ruzyni, tak se mají na co těšit. V každém případě už nikdy si nic nenechám odbavit a všechno si vemu na palubu. Jestli najdou ten kufřík, který jsem si koupil den před odletem, tak ho zpátky beru na palubu a na přestupném letišti si pořídím vozík. Na tohle mě už nikdy nenachytají.