Lucifer 13.11.2011, 11:50:31Od AlmoG mě zase zaujalo:
Takže AVPPABVB (Akční výbor pro protlačení A.Babiše volebním tunelem) vyhlašuje pro následující období tento akční plán:
1. Zaplatit kampaň. Není problém. Peníze už jsou v řádku a klíčí a klíčí.
2. Sehnat mediální hvězdy. Není problém. Kde jsou nekonečné peníze na kampaň, tam jsou mediální hvězdy. Některé univerzální mediální hvězdy jsou flexibilní a univerzální. Na jménu strany nezáleží, hlavně, že je to nové a pokrokové hnutí. Prakticky splněno. Možná přijde i Janouch.
3. Hodně křičet. "Dinosauři ven! Korupčníci ven!" Částečně splněno. Minule, předminule, předpředminule a předpředpředminule to vyšlo, vyjde to zase. Jen musíme křičet stejně hlasitě. Přece nejsme horší než Unie svobody, 4-koalice, Strana zelených a Věci veřejné.
4. Tvářit se nekompromisně a znechuceně. Není problém, to jde samo. Lidé mají rádi, když sdílíte jejich negativní prožitky. A empatický multimiliardář může být dokonce více sexy než empatický-hospodsky-naslouchající kníže.
5. Předplatit zázračný skok přes povinný limit v předvolebních průzkumech. Prakticky splněno. Kde jsou neomezené prostředky na kampaň, tam jsou zázračné skoky v preferencích. Nezapomenout správně načasovat.
6. a) Zajistit si místo v interaktivních médiích. Vhodné jsou pořad HydePark, blogosféra, sociální sítě, interaktivní reklamní kampaň i bannery.
b) Ihned po rozšíření povědomí o existenci hnutí/strany přesvědčovací kampaň. Zajistí klíčové osoby na pozicích komentátorů. Vždy prezentovat hnutí/stranu jako menší zlo, "experiment" nikoliv "zaručené zázračné řešení".
c) S blížícími se volbami preferovat pestrý a vyvážený komunikační mix. Informace z přesvědčovací kampaně doplňuje a potvrzuje blogosféra, přesvědčovací kampaň se opírá o významné blogery a "přirozené moderní" trendy v bogosféře. Kombinovat formální a neformální typ sdělení. V závěru jak političtí komentátoři, tak blogeři prezentují podporu strany jako výsledek složitých úvah, boje protiargumentů a dlouhého rozhodování. Částečně splněno.
7. Profesionální kampaň v horké fázi volební kampaně. Být připraveni na předčasné volby a flexibilní přizpůsobování změnám (viz poslední posun voleb). Teprve před námi. Už nyní předběžné smlouvy.
8. Po celou dobu kampaně vhodný maskot - buď A.Babiš osobně (role "zodpovědný rozzlobený expert") nebo jiný podle zvolené strategie (vzor "kluk sympaťák", vzor "bodrý chlap z lidu" nebo vzor "poctivý a úhledný úředník", doporučujeme zvážit i "ženu - zasloužilou odbornici")
9. Po zvolení do parlamentu
a) Radovat se a oslavovat ihned v den zvolení v jednotě s ODS a TOP09. Ignorovat překvapené voliče.
b) Instalovat A.B. a společníky firmy do Neo-anti-korupční vlády
c) Rehabilitovat myšlenku "reforem"
d) Přesměrovat státní toky financí do vlastní firmy, zajistit povinné odvody občanů do vlastní firmy a jejích nových satelitů (výhodná bude zdrav. pojišťovna, důchodové fondy apod.)
e) Radovat se z imunity.
f) Zapálit si vítězný doutník a přivolat k tomu fotografy denního tisku. Na snímku neznatelně kynout šťastným podporovatelům.
10. Brzy po zajištění stabilní pozice začít připravovat nový, moderní, pokrokový projekt a ujistit veřejnost, že tentokrát už je to opravdu, ale opravdu tutovka.