Čertí poklábosení


Komentáře (Array)


Vložení nového příspěvku
Jméno
E-mail  (není povinné)
Název  (není povinné)
Příspěvek 
PlačícíÚžasnýKřičícíMrkajícíNerozhodnýS vyplazeným jazykemPřekvapenýUsmívající seMlčícíJe na prachySmějící seLíbajícíNevinnýZamračenýŠlápnul vedleRozpačitýOspalýAhojZamilovaný
Kontrolní kód_   

« strana 1081 »

Astra
5950
Astra * 16.10.2012, 17:28:24
Anglcky to taky vypadá docela OK - je to pěkná hračka! Líbající

Astra
5949
Astra * 16.10.2012, 17:26:16
Tak jsem si z legrace zadala jidiš - a to budete koukat, až to uděláte! Usmívající se S vyplazeným jazykem

Astra
5948
Astra * 16.10.2012, 17:23:06
Všímám si, že nám přibyl překladač. To je senzační.Je to práce Péti admina? No jasně. Tak díky. Všechno je přiruce! Usmívající se

Astra
5947
Astra * 16.10.2012, 15:58:59
Nás čtyři by to možná bavilo, ale o Anně pochybuju, ta tyhlety hříčky moc nemiluje, o Lídě nevím, jak by na to koukala, Honza asi jo, Wai asi taky - no, necháme si to uležet. Víš co, Axino? Nechme to tak - že kdo to tady čte, může se přihlásit. Potom bychom teprve udělali rozvahu, co a jak dál. Mohlo by být veselo, záleží, jakou kategorii bychom určili a jaký sortiment. S vyplazeným jazykem Zamilovaný

Axina
5946
Axina 16.10.2012, 15:27:50
[5945] 4 lidé - Lucifer, ty, já, EvaO, jsou jistí. Další 4 lidé Honza, Anna, Ludmila, Wai by se mohli zúčastnit, kdyby chtěli. To nestačí...? Mám dojem, že v současné době se nejrůznějších výběrových řízení účastní i mnohem méně subjektů Mrkající

Astra
5945
Astra * 16.10.2012, 15:15:47
Jasně, Lucifere, ve všam hrají roli prachy. Velkou roli. To zákulisí je neproniknutelné. Deset let jsem se v rádiu živila psaním reklam. Posledních deset let do sametu, to byla reklama ještě v plínkách. Psát pro rozhlas je úplně jiná disciplína než reklamy pro TV. Každá reklama je omezená časem, množstvím požadavků, které zadavatel má, někdy i počtem slov, ale vždycky musí dobře zdůraznit, co prodává.Není to nikdy snadný úkol, ale vždycky zajímavý. Psala jsem reklamy na tolik věcí - na vrtačky, čistidla na boty, potraviny, ovoce a zeleninu, mlíko, pro Dopravní podnik, nábytek a tak dále...tenkrát ještě podniky tolik nehýřily penězi, ani sortiment nebyl tak rozmanitý, ale například Česká spořitelna nebo Pojišťovna vždycky do reklamy investovaly hrozně moc peněz. Rádiu tenkrát reklama vydělávala ročně milióny. Pro mě to byla přímo vysoká škola - i v tom, že jsem poznala osobně spoustu herců, muzikantů. Reklamy jsem si točila sama - čili práce od A až do Zet, všechno na klíč. Byla to krásná práce. Docela by mě bavila i teď. Mohli bychom si tady zkusit napsat reklamu podle "zadavatelových pravidel" jenže je nás na nějakou "soutěž-hru" málo.Takže to necháme ležet Smějící se S vyplazeným jazykem

Lucifer
5944
Lucifer * 16.10.2012, 14:46:28
Astro, udeřila jsi hřebíček na hlavičku, reKLAMní agentury zřejmě uvažují právě tímto způsobem. Jenže čím dál tím více lidem jsou reklamy tak odporné, že se jim takto do hlavy nenasáčkují. Není vyloučeno, že reklamní agentury to ví, nic lepšího je však už nenapadá, a tak se musí tvářit, že to funguje, jinak jim vyschne peněžní pramen. No ale proč to tedy neví i firmy, které si to u reklamních agentur za tučný peníz objednávají? Není vyloučeno, že příslušní zodpovědní pracovníci jsou zkorumpováni reklamní ageturou a své šéfy opíjí rohlíkem KLAMavých informací o navršení firemního zisku v důsledku investice do reKLAMy. Ten zisk se dá navýšit i jiným způsobem. Kupříkladu tím, že se k výrobě produktu použijí KLAMavé, ale mnohem levnější suroviny, inovovaný výrobek se označí jako něco vylepšeného, čímž se může zvýšit cena atd. Spotřebiteli jsou nové suroviny někdy zatajeny, aby se spotřebiteli neudělalo nevolno, anebo naopak jsou zdůrazněny s tím, že jsou mnohem kvalitnější, ekologičtější, zdravější atd. Občas se to trochu přežene, jako v případě nehrazení části etanolu metanolem, ale jinak to zatím docela šlape. Takže paraziti se nažerou, firmy navrší své zisky, koza zůstane celá, ... Úžasný

Astra
5943
Astra * 16.10.2012, 12:37:05
No jo, Axino, ale co když je to reklama tzv.za roh. S nadsázkou. Kalkul, že takhle něco pitomého si musí pamatovat každý, a každý tudíž ví, kam má jít spořit či co. Ta blbost připoutá, aby upozornila na podstatu. Kdo ví, kudy se ubírají cesty myšlení autorů reklam. ReKLAM. Usmívající se S vyplazeným jazykem

Axina
5942
Axina 16.10.2012, 10:10:08
[5941] Astro, to je přesně ono! To je ta strašlivá holčička (já jí říkala přemoudřelá), o které jsem psala v [5936]. A věřte tomu nebo ne, i já si ve chvíli, kdy jsem viděla tuhle reklamu, vzpomněla na Jirotkova Saturnina.
Tak jen pro pobavení kousek cituji:

Kdysi jako chlapec četl jsem dobrodružnou knížku pro mládež, a moje dětská důvěřivost a víra ve skutečnost autorova příběhu byly podrobeny tuhé zkoušce. Četl jsem o ztroskotání lodi, při kterém se několik lidí zachránilo na malém ostrově. Měli s sebou také malé dítě, asi šestileté. Hned ze začátku pojali podezření, že ostrov nebude oplývat pitnou vodou, klesali na mysli, a tu to dítě proneslo větu, po jejímž přečtení jsem měl dojem, že je to nejúžasnější věc v celé knize. To pachole totiž pravilo:
"Bohdá, že žízní nezahyneme!"
Jsou dvě možnosti: buďto si to ten pan spisovatel takhle vymyslil, což je neuvěřitelné, nebo to dítě to opravdu řeklo, a to je ještě neuvěřitelnější.
Šestileté dítě, které říká "Bohdá, že atd.", je totiž zjev z říše strašidel, hroznější nežli bezhlavý hrabě, bílá paní nebo baskervillský pes, a jsem přesvědčen, že jenom ta okolnost, že se to všechno odehrávalo na maličkém ostrově, zabránila ostatním trosečníkům, aby se od toho dítěte nerozprchli na všecky strany, křičíce hrůzou.
Smějící se


Astra
5940
Astra * 15.10.2012, 18:29:48
Schválně jsem se na Bóbika koukla až potom, co jsem napsala svůj příspěvek.Fakt je, že tenkrát prodělaly čínské restaurace smutný rok - než se na tu reklamu zapomnělo. www.centrum.cz

Astra
5939
Astra * 15.10.2012, 18:23:00
Ano, Bóbik byla skvělá reklama, ale firma, která si ji zadala, vyhodila peníze hned dvakrát. Ani já si vůbec nepamatuju, na co vlastně byla. Děje se v podnicích totiž to (aspoň to tak bývalo), že zadanou reklamu schvaluje pro vysílání většinou úředník, který má na starost rozpočet na reklamu. Hlídá vydávání peněz. Ne tvůrce produktu, na který reklama je. Souhlasím s tím, že peníze určené na reklamy se vlastně vyhazují do vzduchu. Zamračený Proč se to děje? Každá firma má roční rozpočet na reklamu, který musí vyčerpat, protože případná úspora se nepřevádí do příštího roku. Kdo určuje, kolik těch peněz bude, to nevím. Ale málo jich není. Fakt je, že by odvedly daleko víc práce, kdyby byly využívány lepším způsobem.

Lucifer
5938
Lucifer * 15.10.2012, 17:59:03
Když se v televizi někdy počátkem devadesátých let objevily komerční reklamy, nijak zvlášť mě nevyvedly z míry, a reklamní přestávky jsem využil k drobným domácím úkonům. Ale jak se lidově říká, všeho s mírou. Dnes na mě ty reklamní spoty, jak v televizi, tak na internetu, působí naprosto odpudivým a otravným dojmem. Především na internetu, v televizi většinou sleduji jen filmové či populárně naučné kanály.

Neznám nikoho, koho by reklamní spoty zajímaly, faktem ovšem je, že okruh mých známých je jistým způsobem vymezený. Ani na internetu jsem však nezahlédl nějaký oslavný komentář, spíš naopak. Není vyloučeno, že jistý a nezanedbatelný okruh konzumentů tyto reklamy inspiruje, ale začínám o tom pochybovat. Firmy do reklam investují relativně velké peníze, a ty peníze jsou zřejmě vyhozeny do stoupy. Nabízí se tedy otázka, proč tak činí.

Existují však výjimky. Kupříkladu proslavený reklamní spot Bóbika, který nejen mne svým zpracováním nadchnul, ačkoli jsem si nikdy nezapamatoval, co se v něm reklamuje:

http://www.youtube.com/watch?v=_LVoZrBZHBo

anebo třeba reklama na minerální vodu Mattoni

http://www.youtube.com/watch?v=3__nR5r_230

a tady jedna ještě lepší

http://www.youtube.com/watch?v=J1wQ5bvcRcU

Úžasný

Astra
5937
Astra * 15.10.2012, 16:36:04
Televizní reklamy programově likviduju, pokud se na něco dívám a začnou, okamžitě vyhazuju zvuk. Nejen z důvodů nechuti k reklamám, ale především proto, že strašně zařvou, což mě naštve. Takže vůbec nevím, která je na co. Když náhodou zvuk nevypnu, moc se divím, co že ta reklama vlastně propaguje. Ten, kdo vymyslel, že se reklama vkládá mezi filmy, by zasloužil máchat v koši ve Vltavě, a to nepřetržitě. No vida a žádné TAKY. Tímto TAKY S vyplazeným jazykem zdravím Evu Ahoj

Axina
5936
Axina * 15.10.2012, 16:14:58
Co se týče reklamy na webu:
Před týdnem jsem písemně zuřila na webu business.center.cz. Informačně ho považuji za hodně dobrý. Ovšem dříve, než jsem si na něm mohla přečíst, co jsem potřebovala, překryla celé okno webové stránky tmavá "mlha" a spustila se reklama Komerční banky s tou přemoudřelou holčičkou "Inovací" (možná znáte z TV). Bez možnosti ji předčasně ukončit! Vzápětí se mi od několika diskutujících dostalo poučení, že existují programy "adblock", které reklamy odfiltrují. Hledala jsem chvíli na webu, ale není to triviální. Je jich víc. Jsou většinou orientovány jen na jeden nebo na několik internetových prohlížečů. K některým jsou výhrady, jiné fungují dobře. Budu to muset příležitostně prozkoumat.
Máte někdo v tomhle směru nějakou zkušenost?

«   1  2  3  4  5 . . . . . . . . . .  1077  1078  1079  1080    1081    1082  1083  1084  1085 . . . . . . . . . .  1469  1470  1471  1472  1473   »