Čertí poklábosení


Komentáře (22090)


Vložení nového příspěvku
Jméno
E-mail  (není povinné)
Název  (není povinné)
Příspěvek 
PlačícíÚžasnýKřičícíMrkajícíNerozhodnýS vyplazeným jazykemPřekvapenýUsmívající seMlčícíJe na prachySmějící seLíbajícíNevinnýZamračenýŠlápnul vedleRozpačitýOspalýAhojZamilovaný
Kontrolní kód_   

« strana 1340 »

Lucifer
2005
Lucifer 24.01.2012, 22:52:12
Luciferovy rány! Zase vedle. Kdo nám tady jaké bobky diktuje? Jenom ta naše provýchodní mafiánská svoloč. A vy jim děláte roztleskávačky.

Axina
2004
Axina 24.01.2012, 22:45:04
Lucifere, nejsem vedle. Vím, že mám hodně pravdy. Ale ty také. To se nevylučuje. Vyhneš se mafii z východu a převálcuje tě mafie třeba z jihu.
Vzdělaného a kultivovaného člověka si budou vážit všude. Výjimku tvoří ti, co inteligenci nedokáží rozpoznat a nebo ji považují za slabost.
O žádném lezení pod šutr nebyla z mé strany ani zmínka. To spíš národ, který si nechá diktovat "jak mají být veliké pravé králičí bobky" abych ocenila to přirovnání EvyO Usmívající se se mi jeví jako adept na živoření pod šutrem.

Lucifer
2003
Lucifer 24.01.2012, 22:32:29
Axino, nerad to píšu, ale jsi kompletně vedle. V téhle zemi vládnou mafiánská uskupení a některá se rekrutují z východního dubiska A já jsem zásadně proti tomu. Němci ani jiní z EU mi vůbec nevadí a neobávám se, že by mě považovali za méně cenného. A zkušeností mám dost. Hrdost národa nespočívá v tom, že zaleze pod šutr.

Axina
2002
Axina 24.01.2012, 22:21:03
[61] Samozřejmě, že státy se vymezily. Když filozofuji, neznám bratra. Natožpak pravopis Usmívající se

Axina
2001
Axina 24.01.2012, 22:16:44
Nemám nic proti azbuce. Ráda bych uměla číst hieroglyfy nebo čínskou abecedu. Lidé nejsou dobří nebo špatní jenom tím, že mají nějakou určitou národnost.
Je ale pravda, že kultura a historie udělá svoje. Speciálně národy, jejichž populace čítá stovky miliónů jedinců, nemají dost úcty k životu. Lidí je... a bude.

Celá slavná EU je projekt bohatých, kteří chtějí být i mocní. Tak už to na světě chodí. Kdo má moc, chce peníze. Kdo má peníze, chce moc.

Státy jako USA, Kanada, Rusko, Čína se již místně vymezili. Zbývá násilně stmelit evropské národy, aby vznikla nějaká aliance, do jejíhož čela by se ti mocichtiví mohli postavit.

Lucifer
2000
Lucifer 24.01.2012, 21:54:15
[58] Ohledně EU nesouhlasím, ale opakovat se už nebudu. Kdo chce kam, pomozme mu tam. Doufám, že nebudu muset oprášit azbuku.

Axina
1999
Axina 24.01.2012, 21:53:54
[58] Skvělá argumentace, EvoO!
Máme právo na to říci svůj názor. Lucifer sice bude v opozici, ale co má být. Také má právo říci svůj názor. A to, že my dvě diskutujeme (a pádně argumentujeme) právě na jeho webu, je plně v intencích pravé demokracie.
Jak ho znám, vím že si nezadá s Voltairem: "Nesouhlasím s Vámi. Ale udělám vše pro to, abyste svůj názor mohl obhajovat."

1998
EvaO (neregistrovaný) 24.01.2012, 21:20:16
[52]Axino, dávám ti stran EU za pravdu. Je zbytečné si ji idealizovat, stále to bude "všichni jsou si rovni, ale někteří jsou rovnější". Demokracie je dnes zaklínadlo na všechno, ale je to právě jen to zaklínadlo. Skutečnému smyslu tohoto pojmu je dnešní dění nejen u nás, ale všude na hony vzdáleno. Byrokracie EU-šílený a hlavně drahý aparát. A čím větší, tím víc korupce, tím víc lobistů a stále platné "bližší košile než kabát". Diktát EU je někdy až nesmyslný. A takové detaily, že nesmím mít tuzemský rum ale musí se to jmenovat jinak (dnes tuzemák), nesmí se to jmenovat pomazánkové máslo atd. Za chvíli se bude nařizovat, jaké bobky mají mít králíci, aby to ještě pořád mohli být králíci ... Je to všechno hodně složité, něco na způsob "s mužem zle, ale bez něj ještě hůř". Tak raděj ten euroskepticismus a heslo "zpozdaleka zadobře". Sami nemůžeme zůstat ostrůvkem uprostřed Evropy, ale všechno má své meze. A s tím vzorem USA? Pozlátko, navrch huj, vespod fuj. Nečiňme si iluze. Už sám původ-zničení původního obyvatelstva, profitování na všech válkách, včetně těch světových, způsob řešení krizí ve světě - humanitární bombardování Jugoslávie, dosazení mafiána Hasima Taciho (Albánie) k moci, lži kolem nutnosti války v Iráku, vražedné ničení všeho živého ve válkách v Korei a Vietnamu, svržení atomových bomb v Japonsku (Hirošima, Nagasaki)a tak bych mohla pokračovat. Na co si chtějí USA hrát? Zase Velký bratr? Hrozné ...Raději obrátím list, takováto témata se dají rozebírat z různých úhlú a do nekonečna. Lucifer mě asi pěkně seřve, ale co jsem uvedla, jsou historická fakta. Je to něco na ten způsob, jako když se šířilo křesťanství ohněm a mečem, ať to stojí životů kolik chce... Dnes se za nic takového neomlouvají a ještě mají pořád málo-viz církevní restituce. Konec, je večer, chce to uklidnit se !

Axina
1997
Axina 24.01.2012, 19:00:24
Astro, nechci vyzvídat, ale napadlo mne, že možná budete mít v únoru pěkně kulaté narozeniny. Mýlím se? Nijak vás nekádruji, jen si skládám dohromady mozaiku z drobků informací Usmívající se
Pokud ano, tak řekněte kolikátého. Osazenstvo NČ by chtělo pogratulovat.

Lucifer
1996
Lucifer 24.01.2012, 18:23:07
Chápu a myslím si, že nemáš pravdu a že jsi asi nepochopila, co jsem chtěl naznačit. EU pro nás není prominentním klubem. Za některými členy jsme trochu pozadu a naopak, ale ten rozdíl není větší než mezi jednotlivými státy USA, a nebo třeba kanadskými provinciemi. A teď mě omluv, musím ještě pracovat.

Axina
1995
Axina 24.01.2012, 18:16:36
[53]+[54] Nezlob se, ale takové cíle mi připomínají chování míšence ve škole bílých, kam chodí i barevní. Ten míšenec raději nebude vidět barevného spolužáka v nouzi. Nepomůže mu. Jde za vidinou, že bude možná přijat do prominentního klubu bílých. Netuší, že bude outsiderem už navždycky. Pro bílé nebude nikdy dost dobrý. A barevní jím budou pohrdat pro jeho bezcharakternost. Nebylo by lepší, kdyby se ten míšenec snažil chovat tak, jak to považuje za čestné a správné? Už chápeš, co chci říct?

Lucifer
1994
Lucifer 24.01.2012, 17:57:50
A mimochodem. Když se škrtne přebujelá bruselská byrokracie a zavede se federální či konfederální parlament, do něhož se bude v celé unii volit a který se bude zabývat pouze tím, co je ptřebné pro unii jako celek, tak nevidím v soužití s našimi unijními spoluobčany žádný problém. EU má výrazně víc obyvatel než Rusko plus Ukrajina, a přesto s kolem nás azbuka ozývá častěji než všechny unijní jazyky.

Lucifer
1993
Lucifer 24.01.2012, 17:50:24
[51] Ne celému světu, ale zóně, kam po staletí patříme, a to i přesto, že jsme díky předchozímu režimu poněkud zaostali, rozhodně však zdaleka ne tolik jako rozvojové země. Rumunsko, Bulharsko a možná pobaltské státy bych do EU netahal. Vzhledem k tomu, že by toho ihned využili Rusové, tak by se těm pobaltským státům mohlo nabídnout jakési přidružení. A dál už to neroztahovat. Ber však v potaz, co naznačuji dejme tomu konfederačním uspořádáním. I státy federální americké unie mají stále ještě vlastní, lokální zákony a předpisy, do kterých jim federálové nemohou kafrat. Přesto jim to stále funguje a navenek se prezentují jako státní celek. Je třeba rozlišit lokální politiku od federální a zahraniční politiky.

Axina
1992
Axina 24.01.2012, 17:39:43
[51] Teprve když jsem odeslala předchozí komentář, napadl mne ten správný argument. Vychází z poslední věty. Stejně jako my (nechci se nikoho dotknout, takže raději stejně jako já) bychom se asi zdráhali otevřít se celému světu a odstranit propastné sociální rozdíly mezi námi a třeba národy subsaharské Afriky vzdáním se majetku a financí, tak stejně vnímají vyspělejší západní ekonomiky nás. Myslím Českou republiku a další nové členy Eurozóny. Jsem háklivá na to, když se mnou někdo hraje pokryteckou hru. Schovává se za demokratické ideály, ale ve skutečnosti se mne "štítí".

Axina
1991
Axina 24.01.2012, 17:25:59
[49] Na tom všem, co říkáš, je pro mne rozhodující to odbyrokratizování Bruselu. Osobně si myslím, že to ještě dále za obzorem sci-fi, než suverenita a soběstačnost naší malé zemičky ve všech aspektech.
Právě ten otřesný způsob, kterým jsme Bruselem mistrováni, činí pro mne euroskepticismus tak přitažlivý.
Jinak, jako lidská bytost s otevřeným srdcem i myslí a odchovaná sci-fi ideály, bych brala svět bez hranic ...

«   1  2  3  4  5 . . . . . . . . . .  1336  1337  1338  1339    1340    1341  1342  1343  1344 . . . . . . . . . .  1469  1470  1471  1472  1473   »